I Hate Chrisieboi

Go down

I Hate Chrisieboi

Post by Damaster123c on 25th May 2008, 11:48 pm

i know he is eventually gonna see this, but chrisieboi is a douche bag and thinks he is the ruler of everyone and can tell them what the fuck to do and thinks he is right about everything! Dumb Shit
avatar
Damaster123c
Member

Posts : 131
Join date : 2008-05-25

View user profile

Back to top Go down

Re: I Hate Chrisieboi

Post by Bjnix04 on 26th May 2008, 12:26 am

wow, bold move. pale
but that's what I created this forum for, so unless this gets out of hand it stays open. Be prepared for NM -repping though. Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven

Bjnix04
Admin

Posts : 55
Join date : 2008-05-25

View user profile

Back to top Go down

Re: I Hate Chrisieboi

Post by Damaster123c on 26th May 2008, 12:39 am

eh, i really dont care what he has to say to me lol, you mean for what i say on here people are gonna neg rep me on the forum? dumb people need to grow up, oh i need to get back at someone for saying they hate me and im never gonna even meet him in real life but im gonna neg rep him any way just to get my own self redemption Neutral wow some people are lame lol
avatar
Damaster123c
Member

Posts : 131
Join date : 2008-05-25

View user profile

Back to top Go down

Chrisieboi

Post by IareDark on 26th May 2008, 6:54 am

Im not quite sure where you get "He Thinks he can Rule everyone" From Question
avatar
IareDark
Newb

Posts : 25
Join date : 2008-05-26
Location : Manchester, United Kingdom

View user profile

Back to top Go down

Re: I Hate Chrisieboi

Post by ioski on 26th May 2008, 8:10 am

Yea, he speaks what's on his mind and so should everyone else. If everyone was so scared to say what they felt then we might as well be back in good 'ol Nazi germany.

It's criticism, in any form it may be. You just have to choose the way you want to deal with it. And making threads behind his back isn't the best way.


Last edited by ioski on 26th May 2008, 3:06 pm; edited 1 time in total

ioski
Newb

Posts : 22
Join date : 2008-05-26
Age : 26
Location : Walpole, MA

View user profile

Back to top Go down

Re: I Hate Chrisieboi

Post by Boldstar on 26th May 2008, 9:32 am

Well I think Chris is a pretty good guy.... for blow jobs. But srsly, I have nothing against him. ^_^
avatar
Boldstar
Newb

Posts : 45
Join date : 2008-05-26
Age : 24
Location : Finalnd...orly?

View user profile

Back to top Go down

Re: I Hate Chrisieboi

Post by chrisieboi on 26th May 2008, 11:33 am

Just registered to say Hi fag Smile

You honestly think I care you find me a fag etc. on here?
You basically hate me because I told you to use some damn punctuation?, now THAT is a damn good reason boy, continue please.
avatar
chrisieboi
Newb

Posts : 93
Join date : 2008-05-26
Age : 25
Location : Holland, Kwintsheul.

View user profile

Back to top Go down

Re: I Hate Chrisieboi

Post by Boldstar on 26th May 2008, 11:35 am

Y halo ter Chris. Nice to have you here ^_^
avatar
Boldstar
Newb

Posts : 45
Join date : 2008-05-26
Age : 24
Location : Finalnd...orly?

View user profile

Back to top Go down

Re: I Hate Chrisieboi

Post by SteveyJennings on 26th May 2008, 12:42 pm

Y HALO THAR!!
Chrisie.. everyone else loves you. Some in ways they shouldnt.. but moving on!
avatar
SteveyJennings
Member

Posts : 107
Join date : 2008-05-25

View user profile

Back to top Go down

Re: I Hate Chrisieboi

Post by Tendercrisp on 26th May 2008, 1:43 pm

Chrisie owns, tbh.

_________________
avatar
Tendercrisp
Admin

Posts : 134
Join date : 2008-05-26
Age : 26
Location : Tampa Bay, FL, USA

View user profile

Back to top Go down

Re: I Hate Chrisieboi

Post by Crob300 on 26th May 2008, 1:44 pm

YEA! and unfortunately he owns me.
avatar
Crob300
Newb

Posts : 63
Join date : 2008-05-26
Age : 25
Location : England

View user profile

Back to top Go down

Re: I Hate Chrisieboi

Post by Damaster123c on 26th May 2008, 6:15 pm

actually no, past events too, anytime me and u met up no matter what you always had to start a fn fight with me , always, and no matter what all ways thinking ur right, excuse me if i have the wrong person but i remeber having chris in the name and when u started that with me just awhile ago i figured it was u doing what u did best in the past -.-
avatar
Damaster123c
Member

Posts : 131
Join date : 2008-05-25

View user profile

Back to top Go down

Re: I Hate Chrisieboi

Post by chrisieboi on 27th May 2008, 8:56 am

Damaster123c wrote:actually no, past events too, anytime me and u met up no matter what you always had to start a fn fight with me , always, and no matter what all ways thinking ur right, excuse me if i have the wrong person but i remeber having chris in the name and when u started that with me just awhile ago i figured it was u doing what u did best in the past -.-

Meh, can't help the fact that I have annoyed you though.
I'll guess ill tree to hold in when i see your posts then if that makes you happier Smile What a Face
avatar
chrisieboi
Newb

Posts : 93
Join date : 2008-05-26
Age : 25
Location : Holland, Kwintsheul.

View user profile

Back to top Go down

Re: I Hate Chrisieboi

Post by Some_stranger on 27th May 2008, 5:48 pm

Chrisieboi is like... Well, he's just Himself. I can't explain it otherwise. And plus. Since he's Such a laugh, we all like him just because of his ability to create humor. I Also believe his bar of mass Reppage could beat the shit out of me. So i cower, and can only respect that of the Chris.
avatar
Some_stranger
Newb

Posts : 10
Join date : 2008-05-27
Age : 33
Location : Clearfield, PA

View user profile

Back to top Go down

Re: I Hate Chrisieboi

Post by Damaster123c on 27th May 2008, 6:07 pm

ha lol thanks i guess chrisie lol
avatar
Damaster123c
Member

Posts : 131
Join date : 2008-05-25

View user profile

Back to top Go down

Re: I Hate Chrisieboi

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum